23360 Ціноутворення – складова комплексу маркетингу
Заказать бесплатный сокращенный вариантТип работы: Контрольная
Цена: 25 грн.
Зміст
1. Ціноутворення – складова комплексу маркетингу 3
2. Аналіз причин диспаритету цін в перехідній економіці України 10
Задача 14
Хлібопекарня виробляє хліб «Бородинський», нга який встановлено регульовану ціну -,80 ум.од. за 1 кг. Борошно отримується з державного млина за ціною 70 ум.од. за 100 кг. Інша вартість сировини, яка необхідна у виробництві хліба, становить 2,5 ум.од. за 100 кг хліба. Матеріальні витрати хлібопекарні становлять 6 ум.од., витрати на оплату праці робітників – 9 ум.од., а інші витрати – 5 ум.од. на 100 кг хліба. Розрахувати розмір збитків та джерела їх покриття хлібопекарнею.
Список використаних джерел 15
Код работы: 23360Год написания: 2012
Объем: 15 стр.
Автор: Автор1