23142 МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
Заказать бесплатный сокращенный вариантТип работы: Диплом
Цена: 20 грн.
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6
1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14
1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40
2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40
2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54
РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63
ВИСНОВКИ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
Год написания: 2006
Объем: 76 стр.
Автор: Автор1