22716 ОРГАНІЗАЦІЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «КРАЇНА МРІЙ»
Заказать бесплатный сокращенный вариантТип работы: Курсовая
Цена: 35 грн.
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 5
1.1. Сутність маркетингової цінової політики та її місце в управлінні маркетингом 5
1.2. Методи встановлення ціни 9
1.3. Правові основи організації цінової політики 14
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «КРАЇНА МРІЙ» 17
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Аналіз цінової політики на туристичному підприємстві 23
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 27
3.1. Обґрунтування необхідності розробки цінової стратегії підприємства 27
3.2. Формування цінової політики підприємства 31
3.3. Оцінювання економічної ефективності вдосконалення цінової політики 36
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
ДОДАТКИ 44
Год написания: 2011
Объем: 54 стр.
Автор: Автор1