22576 Перспективи підвищення ефективності роботи туристичної фірми «Галопом по Європах» за рахунок вдосконалення маркетингової діяльності
Заказать бесплатный сокращенный вариантТип работы: Курсовая
Цена: 35 грн.
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ І. Сутність та особливості підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління маркетинговою діяльністю 5
1.1 Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5
1.2 Зміст управління маркетинговим комплексом туристичного підприємства 9
1.3 Напрямки, методи та складові маркетингової діяльності 12
Розділ ІІ. Комплексне дослідження туристичного підприємства «Галопом по Європах» 18
2.1 Загальна характеристика підприємства 18
2.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства 23
2.3 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства 25
Розділ ІІІ. Перспективи підвищення ефективності роботи туристичної фірми «Галопом по Європах» за рахунок вдосконалення маркетингової діяльності 30
3.1 Розробка загальної маркетингової стратегії фірми 30
3.2 Формування системи стимулювання збуту як практичних заходів активізації маркетингової діяльності 34
3.3 Економічна оцінка запропонованих заходів 39
Висновки 41
Список використаних джерел 43
Додатки
Год написания: 2011
Объем: 45 стр.
Автор: Автор1