ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Автор: admin

Заказать бесплатный сокращенный вариант

Тип работы: Диплом
Цена: 50 грн.

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
1.1. Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством
1.2. Особливості організації служби маркетингової політики комунікацій
1.3. Система маркетингових комунікацій у внутрішньому середовищі підприємства
1.4. Реклама в системі маркетингу та маркетингових комунікацій. Визначення основних напрямків рекламування
РОЗДІЛ 2. ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ ‘КВАРК’
2.1. Загальна характеристика підприємства, стратегія і тактика маркетингу
2.2. Формування комунікаційної політики ВАТ ‘КВАРК’
2.2.1. Реклама в засобах масової інформації
2.2.2. Удосконалювання зв’язків із громадськістю
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
3.1. Маркетингові комунікації як засіб узгодження інтересів виробника та споживача
3.2. Українські реалії впливу реклами на образ споживання
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Код работы: 11698
Год написания: 2007
Объем: 83 стр.
Автор: Автор1