ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Автор: admin

Заказать бесплатный сокращенный вариант

Тип работы: Курсовая
Цена: 25 грн.

ВСТУП
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ
1.1. Розкриття сутності фірмового стилю
1.2. Характерні особливості елементів фірмового стилю.
РОЗДІЛ 2
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ЗАСОБАМИ БРЕНДІНГУ
2.1. Процес створення бренда організаціями, які працюють на локальному ринку.
2.2. Створення фірмового стилю на вітчизняних підприємствах.
2.3. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
РОЗДІЛ 3
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Ефективність застосування брендів на вітчизняних підприємствах
3.2. Правові аспекти використання торгових знаків на Україні
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Код работы: 11694
Год написания: 2007
Объем: 57 стр.
Автор: Автор1