Розробка маркетингової стратегії виходу фірми на зовнішній ринок. Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів

Автор: admin

Заказать бесплатный сокращенный вариант

Тип работы: Диплом
Цена: 50 грн.

Зміст
Вступ 3
Розділ І. Стратегії маркетингу виходу фірми на зовнішній ринок 6
1.1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 6
1.2. Суть міжнародного маркетингу 15
1.3. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 22
1.4. Процес планування ринкової стратегії фірми 24
1.5. Напрямки маркетингової стратегії 32
1.6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36
Розділ ІІ. Стратегії маркетингу виходу Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів на зовнішній ринок 42
2.1. Загальні відомості про Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів 42
2.2. Конкурентоспроможність продукції Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів 45
2.3. Продукція комбінату 49
2.4. Маркетингова стратегія виходу Новоукраїнського хлібокомбінату на зовнішній ринок 56
Розділ ІІІ Шляхи вдосконалення та перспективи розвитку підприємства 71
Висновки 90
Список використаних джерел 93
Додатки 95

Код работы: 12386
Год написания: 2007
Объем: 97 стр.
Автор: Автор1