Поняття і сутність міжнародного маркетингу

Автор: admin

Заказать бесплатный сокращенный вариант

Тип работы: Реферат
Цена: 14 грн.

План.

1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.

Код работы: 11699
Год написания: 2007
Объем: 20 стр.
Автор: Автор1