Необхідність застосування інтерактивного маркетингу і електронної торгівлі в Україні

Автор: admin

Заказать бесплатный сокращенный вариант

Тип работы: Курсовая
Цена: 25 грн.

Вступ
1. Загальна характеристика аспектів розвитку маркетингу в перехідній економіці України
2. Розвиток інтерактивного маркетингу та електронної торгівлі на сучасному етапі в Україні та за кордоном
2.1 Включення України в інтеграційні процеси міжнародної електронної торгівлі
2.2 Вплив інтернет-технологій на маркетингову діяльність підприємства
3. Удосконалення системи електронної торгівлі та розробка передумов застосування інтерактивного маркетингу в Україні
Висновки та пропозиції.
Список використаної літератури

Код работы: 11706
Год написания: 2007
Объем: 40 стр.
Автор: Автор1