Менеджмент конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку (на прикладі ЗАТ ‘Житомирські ласощі’)

Автор: admin

Заказать бесплатный сокращенный вариант

Тип работы: Диплом
Цена: 50 грн.

ЗМІСТ

Вступ…………………………………………………………………………3
Розділ 1 Теоретичні засади менеджменту конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку………………………………………………… ..6
1.1.Конкурентоспроможність фірми на зовнішньому ринку …….…..…6
1.2.Якість – найважливіший чинник конкурентоспроможності товару……………………………………………………………………….……19
1.3.Система органів управління зовнішньоекономічною діяльністю………………………………………………………………………..24
Розділ 2 Сучасний рівень менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ ‘ Житомирські ласощі ‘ на зовнішньому ринку ……………………………….30
2.1.Організаційна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання…………………………………………………………………30
2.2.Фінансово-економічний аналіз підприємства ………………………41
2.3.Стан менеджменту конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку……………………………………………………………..54
Розділ 3 Удосконалення менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ ‘ Житомирські ласощі ‘ на зовнішньому ринку ………………………………..59
3.1. Основні напрямки щодо активізації менеджменту конкурентоспроможності підприємства………………………………………59
3.2. Розробка основних заходів, щодо підвищення ринкової активності та конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності …………………………………………………………….…………..67
3.3. Розрахунок економічного ефекту запропонованого заходу…..……73
Висновок……………………………………………………………………
Список використаної літератури……………………………………………77
Додатки……………………………………………………………………79

Код работы: 14167
Год написания: 2007
Объем: 82 стр.
Автор: Автор1