Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку

Автор: admin

Заказать бесплатный сокращенный вариант

Тип работы: Контрольная
Цена: 14 грн.

План.

1. Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку. П’ять сил конкуренції відповідно до досліджень М.Портера. Роль випадку. Роль уряду.
2. Зовнішньоекономічні стратегії: вибір закордонного ринку, його аналіз, визначення форми, участі. Фактори, що впливають на вибір способу виходу на міжнародний ринок.
3. Поняття, цілі і політика міжнародних комунікацій. Принципи і нові підходи у формуванні комунікативної політики фірм на зовнішньому ринку.
4. Практичне завдання.

Код работы: 11705
Год написания: 2007
Объем: 18 стр.
Автор: Автор1