23099 ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор: admin

Заказать бесплатный сокращенный вариант

Тип работы: Диплом
Цена: 50 грн.

ЗМІСТ
ВСТУП 7
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 11
1.1 Інтелектуально-творчий розвиток молодших школярів 11
1.2 Психолого-педагогічна характеристика та особливості розвитку у молодших школярів 16
1.3 Особливості розвитку креативності у молодших школярів 35
Висновки до розділу 1 43
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 45
3.1.Обґрунтування вибору методик 45
2.2. Результати констатуючого експерименту 47
Висновки до розділу 2. 66
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 67
3.1 Практичні рекомендації учням та вчителям 67
3.2 Перспективи подальших досліджень в умовах школи 69
Висновки до розділу 3 76
ВИСНОВКИ 77
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 79
ДОДАТКИ 84

Код работы: 23099
Год написания: 2011
Объем: 87 стр.
Автор: Автор1